Puslapiai

2024 m. rugsėjo 22 d., sekmadienis

Gyvenimo transformacija - antra savaitė

 Sveiki Mielieji skaitovai :)

O taip antroji savaitė man buvo labai įtempta ir dėl darbų kiekio ir dėl savo įsipareigojimo dalyvauti gyvenimo transformacijos kurse. Ką gi aš galiu papasakoti apie savo antrą savaitę, taip man vis dar sunku keisti įpročius ir atlikti užduotis taip kaip reikia. Ne visada pavyksta perskaityti tekstus tiek kiek nurodyta. Net pamiršau apklausą užpildyti. Tai gi jei kažką turi atlikti tai padaryk dabar, neatidėliok vėliau, nes nepadarysi to darbo ir vėliau, taip nutiko ir man šią savaitę. Apie mano meditaciją, čia manau padariau pažangą, ne kasdien, bet jau pavyksta išsėdėti 15 min ramiai ir net gi sutelti mintis reikiamas :) kas mane džiugina. Tai tiek apie antros savaitės reikalus. 

Tikiuosi trečioji bus dar lengvesnė ir viskas susidėlios kaip turi būti. Einu klausyti pamokos ir atlikinėti kas užduota.

iki

Komentarų nėra: