Puslapiai

2024 m. rugsėjo 14 d., šeštadienis

Gyvenimo transformacija -pirma savaitė


Sveiki, kaip jai žinot esu Rasa. Gyvenime užsuimu įvairiomis veiklomis. Labiausiai esu pamėgusi rankdarbius, ką galite ir aptikti šiame mano bloge. Tačiau paskutiniu metu susidūriau su stagnacija, toks jausmas kad gyvenime pradėjau buksuoti, norisi judėti, bet stoviu vietoj, o jei ir pavyksta grįžtu į tą patį tašką. Taip jau nutiko, kad atradau šiuos ilgus gyvenimo transformacijos kursus. Domėjausi, skaičiau atsiliepimus. Sakė, kad bus sunku, bet kad taip sunku nemaniau 🤭
Aš, kuri vietoj nenustygstu, dabar NET tris kartus per dieną skaitau tą patį tekstą, dar nesuvokiau kaip jis man padės, bet matyt padės kai suprasiu jo esmę. NET 15 minučių stengiuosi išsėdėti ramiai, manot lengva? Man ne, jau po 5 minučių atrodo kad išsėdėjau visą amžinybę, o liko dar 10 sėdėti ramiai. Todėl per tas 15 minučių prabėga galvoje visos susikaupusios mintys, darbai, planai viskas mažiausiai tris kartus. Nes pas mane gyvenime turi viskas vykti greitai 🫣 
Dar skaitau savo tikslus, o jie tikrai dideli, neįsivaizduoju kaip juos įgyvendsiu, bet tikiu lad Visata man pamatės tą grūdą, kaip tai vištelei🙂 pasakysit iš kur žinau. Jau esu tą patyrusi, esu gavusiniš Visatos ko labai troškau ir matyt ji žino kada geriausiai duoti ko nori. 
Tiesa pasakius pirmoji mano savaitė šiame kelyje labai sunki, kitokia nei įprastai mano guvenime, bet gi todėl aš ir esu čia tam kad gyvenimas pasikeistų. 
Su meile Visatai ir Gyvenimui Rasa

Komentarų nėra: